NVIDIA oficjalnie o kłopotach z awariami
Redakcja ITbiznes.pl otrzymała od Igora Stanka, PR Menadżera Produktów CEE w NVIDII oficjalne stanowisko producenta w sprawie doniesień o relacjonowanych na naszych łamach problemach z układami G84 oraz G86.
„Najwyższym priorytetem firmy NVIDIA jest zapewnienie satysfakcji i zadowolenia wszystkim naszym Klientom. Jesteśmy w pełni odpowiedzialni za nasze produkty i obecnie pracujemy, w porozumieniu z partnerami, nad szybkim rozwiązaniem niedawno zdiagnozowanego problemu występującego w podzespołach dla notebooków.
Proszę wziąć pod uwagę, że:
1) Usterka ogranicza się jedynie do kilku chipsetów dla notebooków; nie zdiagnozowaliśmy i nie spodziewamy się jej wystąpienia w komputerach stacjonarnych opartych na podzespołach NVIDIA.
2) Problem dotyczy bardzo niewielkiego procenta dostarczonych chipsetów dla notebooków a jego wystąpienie zależy od określonej kombinacji środowiska operacyjnego, konfiguracji oraz modelu sprzętu.
3) W ścisłej współpracy z partnerami podjęliśmy niezbędne kroki aby upewnić się, że we wszystkich aktualnie produkowanych układach NVIDIA nie wystąpi rozpoznana usterka.
W związku z powyższym prawdopodobieństwo spotkania wadliwie działającego notebooka na polskim rynku, opartego na podzespołach NVIDIA jest nikłe.
Raz jeszcze podkreślamy, że wysoko cenimy entuzjazm użytkowników dla naszych produktów i przepraszamy za wszelkie niedogodności. NVIDIA przywiązuje ogromną wagę do dostarczania wysokiej jakości sprzętu, który podnosi poprzeczkę wydajności graficznej we wszystkich obszarach: od najszybszych komputerów stacjonarnych dla graczy, do najbardziej eleganckich kieszonkowych urządzeń”.