Nowy Dyrektor Generalny IDMnet

27 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Maciej Musioł objął stanowisko Dyrektora Generalnego internetowej sieci reklamowej IDMnet, wcześniej sprawował funkcję Dyrektora Biura Reklamy i odpowiadał między innymi za sprzedaż reklam i sprawy finansowe. Zastąpił na stanowisku Adama Dybę, który odszedł z firmy.

Maciej Musioł związany jest z IDMnet od sześciu lat i jest jednym z twórców sukcesu firmy. W swej dotychczasowej pracy odpowiadał poza sprawami sprzedażowymi i finansowymi także za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi oraz tworzeniem nowych produktów reklamowych. Główny cel, jaki chce zrealizować nowy szef IDMnet, to dalszy, dynamiczny rozwój firmy.

Strategia rozwoju ma zostać oparta zarówno na dalszej ścisłej współpracy z domami mediowymi i wydawcami jak i na rozwoju technologicznym – planowane jest wdrożenie najnowszej wersji Doubleclick AdServer 6.1, jednej z bardziej zaawansowanych na świecie technologii do serwowania reklam i obsługi kampanii reklamowych.
„Rozwój IDMnet przebiega w bardzo dobrym tempie i kierunku. Doskonale wiemy co chcemy osiągnąć. Nieustannie poszerzamy grupę współpracujących z nami serwisów, dbając przy tym o to, by były to witryny bardzo dobre jakościowo. Staranny dobór partnerów i budowa niezwykle prestiżowego portfolio jest naszym znakiem firmowym. Dzięki temu możemy zaoferować reklamodawcom takie produkty reklamowe, które gdzie indziej są trudno dostępne. Doskonałym przykładem jest chociażby Pakiet VIP pozwalający na prowadzenie bardzo efektywnej promocji dóbr luksusowych i przedmiotów o znacznie podwyższonym standardzie, których odbiorcami są elitarne grupy nabywców” – powiedział Maciej Musioł, Dyrektor Generalny IDMnet.

Maciej Musioł urodził się w 1975 roku, jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Marketingu na Politechnice Lubelskiej, z reklama internetowa związany od początku swojej kariery zawodowej, jest autorem wielu publikacji i opracowań z zakresu marketingu internetowego – jego artykuły ukazywały się między innymi w takich tytułach jak Brief, Marketing w Praktyce czy Manager.