Nowe Centrum Obsługi Klienta Motoroli

11 grudnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Dział Korporacyjnych Rozwiązań Mobilnych Motoroli uruchomił polskie telefoniczne Centrum Obsługi Klienta.

Pod numerem 00800 441 1885 można zasięgnąć informacji na temat produktów korporacyjnych firmy, takich jak: komputery mobilne, urządzenia EDA, skanery kodów kreskowych, mikrokioski sklepowe, elementy infrastruktury bezprzewodowej dla przedsiębiorstw, urządzenia do automatycznej identyfikacji drogą radiową (RFID) oraz oprogramowanie.

Centrum telefoniczne zostało uruchomione dla klientów działu Korporacyjnych Rozwiązań Mobilnych Motoroli w celu podniesienia standardu ich obsługi oraz umożliwienia im pełnego dostępu do informacji o ofercie firmy. Motorola intensywnie inwestuje w dalszy rozwój działu, powstałego w oparciu o przejętą w styczniu 2007r. spółkę Symbol Technologies.

Numer jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:30. Koszt połączenia z numerem, niezależny od czasu rozmowy, wynosi 35 groszy (dla osób dzwoniących z terenu Polski) lub 96 groszy (dla dzwoniących z zagranicy).