Nowa strategia Xerox dla sektora MSP

Xerox Polska przedstawił nową strategię rynkową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Firma zmieniła model sprzedaży na polskim rynku. Dotychczasowy model sprzedaży bezpośredniej, wspierany przez limitowaną liczbę monobrandowych Partnerów został przekształcony w system sprzedaży poprzez stopniowo rozbudowywany kanał partnerski. Od czerwca firma intensywnie pozyskuje nowych Partnerów z terenu całego kraju.

W tym celu stworzony został program partnerski Xtra. Do współpracy zaproszono najprężniej rozwijające się firmy z branży IT. W sierpniu i wrześniu 2006 roku przeprowadzone zostały szkolenia akredytacyjne, w wyniku czego kanał sprzedaży Xerox Polska poszerzył się o przeszło 40 nowych certyfikowanych Partnerów Handlowych. Pozostałe firmy, które zgłosiły chęć współpracy z Xerox są w trakcie szkoleń.

Xerox podjął zobowiązanie, iż sprzedaż produktów z grupy „Office” realizowana będzie wyłącznie za pośrednictwem Partnerów. Łącznie oferta przedsiębiorstwa w grupie rozwiązań dedykowanych dla środowisk biurowych obejmuje 35 produktów, z czego 15 zostało zaprojektowanych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x