Nowa strategia Karen

14 lipca 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

40,5 mln złotych pozyskanych z emisji akcji serii I ma posłużyć do realizacji nowej strategii Karen Notebook: rozwój sieci sprzedaży i akwizycje.

Głosowanie w sprawie podjęcia uchwały o podwyższeniu kapitału zakładowego odbędzie się na NWZA 31 lipca. Akcje mają być wyemitowane z prawem poboru – dotychczasowy walor spółki będzie uprawniał do zakupienia trzech nowych.

Do końca roku Karen chce powiększyć sieć sprzedaży ze 110 sklepów obecnie do 150. W planach przedsiębiorstwa jest też co najmniej jedno przejęcie, które pozwoli uzupełnić ofertę przedsiębiorstwa usługami. Docelowo przejęte firmy mają generować 20% przychodów grupy Karen.

Pozyskane środki mają posłużyć również do uruchomienia sklepu internetowego, ulepszenia zarządzania logistyką i magazynami oraz wzmocnienia marki California Access.