Nokia marką roku według Reader`s Digest
Marka Nokia otrzymała tytuł Produktu Roku 2008 w kategorii „Telefony Komórkowe” w IV edycji badania konsumenckiego realizowanego przez Przegląd Reader`s Digest. Ponad połowa czytelników Reader`s Digest, wśród których zostało przeprowadzone badanie, wskazała markę Nokia jako najchętniej kupowaną markę telefonów. Uroczystość wręczenia certyfikatów Produkt Roku odbyła się wczoraj w Warszawie.
Badanie Reader`s Digest, mające na celu wyłonienie najbardziej
preferowanych przez konsumentów produktów w 36 kategoriach,
organizowane jest w Polsce od 2005 roku. Uczestnikami badania są
czytelnicy Przeglądu, spontanicznie wybierający najchętniej kupowane
przez nich marki produktów. Patronem merytorycznym badania Produkt Roku
2008 jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.
– Cieszymy się z tytułu przyznanego przez czytelników Reader’s Digest,
tym bardziej, że Nokia została nim wyróżniona już po raz czwarty, a
więc w każdej edycji badania. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby
nasze produkty w dalszym ciągu podtrzymywały zaufanie, jakim konsumenci
darzą markę Nokia – powiedział Robert Siewierski, Country Manager
Nokia Poland.