Nokia marką roku według Reader`s Digest

16 stycznia 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Marka Nokia otrzymała tytuł Produktu Roku 2008 w kategorii „Telefony Komórkowe” w IV edycji badania konsumenckiego realizowanego przez Przegląd Reader`s Digest. Ponad połowa czytelników Reader`s Digest, wśród których zostało przeprowadzone badanie, wskazała markę Nokia jako najchętniej kupowaną markę telefonów. Uroczystość wręczenia certyfikatów Produkt Roku odbyła się wczoraj w Warszawie.

Badanie Reader`s Digest, mające na celu wyłonienie najbardziej
preferowanych przez konsumentów produktów w 36 kategoriach,
organizowane jest w Polsce od 2005 roku. Uczestnikami badania są
czytelnicy Przeglądu, spontanicznie wybierający najchętniej kupowane
przez nich marki produktów. Patronem merytorycznym badania Produkt Roku
2008 jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

 

Cieszymy się z tytułu przyznanego przez czytelników Reader’s Digest,
tym bardziej, że Nokia została nim wyróżniona już po raz czwarty, a
więc w każdej edycji badania. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby
nasze produkty w dalszym ciągu podtrzymywały zaufanie, jakim konsumenci
darzą markę Nokia
– powiedział Robert Siewierski, Country Manager
Nokia Poland.