Microsoft wzmacnia dywizję Online

25 kwietnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Steve Berkowitz, człowiek stojący za sukcesem witryny Ask.com (wyszukiwarki, której można zadawać pytania w języku naturalnym), będzie prowadził dział Online Business Group Microsoftu.
Ask.com pod rządami Berkowitza notowało dynamiczny wzrost bazy klientów połączony z wysoką satysfakcją ze świadczonych usług. Decydującą rolę przy jego angażu upatruje się w konsekwentnym zwiększaniu udziału w rynku wyszukiwarek obserwowanym na przestrzeni ostatnich miesięcy. Dominująca rola Google wydaje się być solą w oku giganta z Redmond.

Microsoft stara się wypracować sobie jak najsilniejszą pozycję na rynku usług online. Po próbach podbicia Internetu za pomocą Hotmaila i MSN korporacja przygotowuje się do nowego ataku, przygotowując usługę Windows Live. Doświadczenie i umiejętności pozyskanego managera mają skutecznie wypromować nową inicjatywę giganta.

Steve Berkowit ma rozpocząć pracę w Microsoft ósmego maja.