Lenovo kończy z IBM

Lenovo przygotowuje się do zaprzestania używania marki IBM dwa lata przed końcem wynegocjowanego okresu przejściowego.

Lenovo chce wykorzystać zbliżającą się w przyszłym roku szansę na
promocję własnej marki, tworzoną przez mające odbyć się w Pekinie
letnie Igrzyska Olimpijskie. Chiński producent jest jednym z głównych
sponsorów Imprezy.

Po przejęciu w 2005 roku przez Lenovo działu IBM produkującego
komputery osobiste, możliwość używania marki giganta miała przyczynić
się do zwiększenia zaufania do produktów chińskiej spółki. Lenovo ma
prawo do używania brandu IBM na komputerach przenośnych serii ThinkPad
oraz wybranych modelach komputerów stacjonarnych przez kilka
najbliższych lat.

Aktualnie spółka jest zdania, że jej własna marka jest już na tyle
wypromowana i znana na świecie, że nie musi już „wspierać się” brandem
IBM. Dowodzą tego najnowsze wyniki finansowe: działalność Lenovo, po
okresie strat związanych z finansowaniem przejęcie oddziału IBM,
zaczyna przynosić zyski.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x