Komputronik odświeża wizerunek

14 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

W dziesiątą rocznicę powstania Komputronik prezentuje nowe logo.
„Zmiany wizualne są przypieczętowaniem wejścia naszej firmy w nową dekadę” – powiedział Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Komputronik – „10 lat temu, rozpoczęliśmy wraz z bratem działalność gospodarczą w czterometrowym pokoju, potem otwieraliśmy po kolei sklepy w Poznaniu i innych miastach, w 1998 roku rozpoczęliśmy sprzedaż przez Internet, w 2004
roku przenieśliśmy firmę do pokaźnej siedziby z dużym magazynem i własną montownią komputerów. Dziś wkraczamy w nową dekadę z dobrze rozwiniętym działem dystrybucyjnym i dobrą pozycją konkurencyjną na rynku produktów i usług dla przedsiębiorstw, także w zakresie integracji systemów informatycznych.”




W ciągu ostatnich 5 lat Komputronik zwiększył zatrudnienie z 34 osób w roku 2000 do ponad 200 dziś. W podobnym tempie rosną obroty firmy, które w 2005 roku osiągnęły wartość 231 mln zł.

Komputronik zajmuje się produkcją i serwisem komputerów marki GEO-PCR oraz stacji graficznych i serwerów Geo-SerwerR (od systemów podstawowych, po najbardziej zaawansowane urządzenia klasy High-End z procesorami Intel Itanium 2).