Komputronik Biznes: wdrożenie autorskiego systemu e-commerce w spółce Omnibus Trading

Komputronik Biznes wdrożył NET Corner – autorski system e-commerce – w spółce Omnibus Trading, do której należy internetowa księgarnia językowa eOmnibus.pl. Dzięki zastosowaniu NET Corner, spółka zanotowała wzrost efektywności sprzedaży internetowej, a także znacząco usprawniła działania związane z utrzymywaniem oferty produktowej i realizacją e-zamówień.

Specjaliści Komputronik Biznes zintegrowali księgarnię internetową z
oprogramowaniem do zarządzania przedsiębiorstwem Symfonia Handel Forte,
systemem płatności elektronicznych Platnosci.pl oraz systemem sprzedaży
firmy Libri – zagranicznego dostawcy eOmnibus.pl.

Dodaje przy tym, że poprzednio używany system SOTEShop 4.0, nie
spełniał oczekiwań zarządu Omnibus Trading ze względu na zbyt małe
możliwości dostosowania do specyficznych potrzeb internetowej
księgarni. Tym bardziej, że szybki rozwój branży e-commerce wymaga od
firm ciągłego podnoszenia jakości oferty i obsługi, a także dodawania
nowych funkcjonalności. O wyborze platformy NET Corner między innymi
referencje dotychczasowych użytkowników.

Komercyjne wdrożenia systemu NET Corner w wielu przedsiębiorstwach
dowiodły, że dysponujemy odpowiednią wiedzą i potencjałem, aby
zaoferować produkt dostosowany do specyficznych potrzeb różnych branż

mówi Tomasz Bodetko z Komputronik Biznes – Przez ostatnią dekadę
działania na rynku e-commerce bazowaliśmy na umiejętnościach naszych
wewnętrznych specjalistów. Dzięki temu, że nie korzystaliśmy z cudzych
wzorców, stworzyliśmy unikalny, skalowalny i „szyty na miarę” system do
prowadzenia skutecznej sprzedaży w Internecie
.

W przypadku Omnibus Trade platforma NET Corner została zintegrowana z
systemem Symfonia Handel Forte. W efekcie uzyskano automatyczny
przepływ informacji o produktach (cenie, promocji, stanie magazynowym)
pomiędzy magazynami Omnibus Trading a internetową księgarnią
eOmnibus.pl. Użytkownicy e-księgarni mają teraz wiedzę na temat
rzeczywistej dostępności produktów. Mechanizmy NET Corner umożliwiły
przesył zamówień z internetowej księgarni bezpośrednio do systemu
Symfonia. Dane obejmują informacje na temat: kontrahenta, produktu,
formy płatności oraz sposobu transportu.

Do spółki Omnibus Trading należy także 10 tradycyjnych księgarni w
kilku miastach. Z tego względu specjaliści Komputronik Biznes
opracowali indywidualny algorytm składania zamówień uwzględniający
dostępność towaru w poszczególnych placówkach i kierujący zamówienie do
właściwej lokalizacji. Do istotnych celów wdrożenia NET Corner należała
poza tym integracja z systemem informatycznym Libri, głównego
zagranicznego dostawcy Omnibus Trading. Mechanizmy systemu NET Corner
umożliwiły poza tym usprawnienie działania e-modułu „Podręczniki”,
dzięki któremu internauci mogą samodzielnie tworzyć zestawy
podręczników dla poszczególnych klas i szkół. Nowa platforma integruje
sklep internetowy z koszykiem i modułem zamówień.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x