Jacek Maśliński szefem marketingu naszego regionu w Microsoft

Jacek Maśliński, dotychczasowy szef grupy produktowej Office (Information Worker Business Group Lead) w polskim oddziale Microsoft, awansuje na stanowisko Marketing Managera działu OEM na region Europy Środkowo-Wschodniej.

W nowej roli będzie odpowiedzialny za całość działań marketingowych firmy Microsoft na obszarze CEE (Central and Eastern Europe) w zakresie oprogramowania sprzedawanego razem ze sprzętem komputerowym.

Jacek Maśliński z polskim oddziałem Microsoft związany jest od ponad 6 lat. Pracę rozpoczął w dziale Enterprise Group, gdzie odpowiadał za współpracę z największymi partnerami. W 2001 roku objął stanowisko Product Managera odpowiedzialnego za marketing i sprzedaż produktów z rodziny Microsoft Office. Od 2003 roku kierował całym zespołem grupy produktowej Information Worker, który jest odpowiedzialny za budowanie i realizację w Polsce strategii dla produktów z rodziny Microsoft Office System. Wcześniej pracował w firmach ABC DATA i Vobis.

„Choć z dużym żalem rozstaję się z działem Information Worker, który przez ostatnie lata był moim „oczkiem w głowie”, cieszy mnie ogromnie możliwość podjęcia nowych wyzwań, szczególnie teraz, w okresie wprowadzania na europejskie rynki Windows Vista i Office 2007. Przede mną nowe, interesujące zadania i obowiązki oraz nowe doświadczenia w pracy z 20 europejskimi oddziałami firmy. Wierzę, że doświadczenie wyniesione z pracy w Polsce będzie mi bardzo pomocne przy ustalaniu strategii dla innych krajów tego regionu” – powiedział Jacek Maśliński.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x