IVONA w systemie Interactive Intelligence

6 lutego 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Dzięki współpracy z firmą IVO Software, twórcą technologii syntezy mowy, Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, udostępnia możliwość łatwej integracji syntezatora mowy IVONA z systemem Customer Interaction Center.

Technologia syntezatora mowy IVONA pozwala szybko i wygodnie
przekształcić dowolny tekst na naturalny głos ludzki. Do dyspozycji
mamy głosy męskie i żeńskie, w językach polskim, angielskim i
rumuńskim. Wtyczka do systemu Customer Interaction Center została
oparta na standardzie SAPI 5 i MRCP, umożliwiającym rozpoznanie i
syntezę mowy w ramach aplikacji Microsoft. Umożliwia to intuicyjną,
łatwą integrację systemu, w ciągu kilku chwil.

 

Syntezator mowy IVONA jest wykorzystywany w centrach kontaktowych do
odczytywania dynamicznych danych dostarczonych przez system
komunikacyjny CIC. W branży finansowej mogą to być na przykład odczyty
stanów kont klientów ostatnich wykonanych transakcji lub podawane
automatycznie klientom spółek z branży energetycznej ogłoszenia o
awariach lub planowanych przerwach modernizacyjnych. Syntezator mowy
umożliwia również automatyzację niektórych funkcji unified
communications, na przykład odtwarzanie wiadomości mailowych na
telefonie komórkowym użytkownika. Służy także do generowania zapowiedzi
głosowych, które następnie mogą zostać umieszczone w systemach IVR.