nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

IBM atakuje Microsoft

IBM wspólnie z Novellem, Red Hatem oraz Canonical będzie promował ideę komputera „wolnego od Microsoft”.

Po 10 latach aktywnego wspierania rozwoju Linuksa, IBM zdecydował się na najbardziej jak do tej pory atak marketingowy na Microsoft. Korporacja będzie bowiem oficjalnie angażować się w promocję „Microsoft-free PC”.

IBM zdecydowało się na współpracę z twórcami najpopularniejszych dystrybucji Linuksa. Razem będą przekonywać do komputerów z alternatywnym systemem operacyjnym użytkowników biznesowych.

Partnerzy mają zamiar wskazywać na korzyści, jakie przedsiębiorstwa odniosą po wyborze tańszego, otwartego oprogramowania. IBM zamierza oferować klientom swoje oprogramowanie, między innymi Lotus Notes, Lotus Symphony oraz Lotus Sametime.

Finansowe szczegóły porozumienia nie zostały ujawnione.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Microsoft SQL Server 2008 już dostępny

Następny artykuł

Symantec rozszerza funkcje kontroli dostępu do sieci

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także