HP Amplify rusza w Polsce
Program partnerski HP Amplify rusza w naszym kraju już w tym tygodniu. Od 9 września zaplanowano szkolenia dla partnerów HP Inc. w ramach corocznego Partner First Roadshow HP, tym razem w formie wirtualnej konferencji pod nazwą „Together we grow”.
Głównym i najbardziej charakterystycznym elementem Amplify jest jego jednolitość w każdym obszarze. Wszyscy partnerzy, niezależnie od regionu, mają te same warunki i szanse. Program ma ułatwić partnerom dostęp i korzystanie z pomocy HP, co jednocześnie będzie skutkowało podniesieniem jakości obsługi klienta końcowego.
Dzisiejszy klient oczekuje usprawnionej, zautomatyzowanej i spersonalizowanej obsługi. Dlatego też, aby móc się rozwijać w tym dynamicznym środowisku, w którym dane stanowią nową walutę, musimy wprowadzić niezbędne zmiany i podchodzić do naszych klientów jeszcze bardziej indywidualnie – wyjaśnia Paweł Miszkiewicz, dyrektor Kanału Partnerskiego w HP Inc. Polska. HP Amplify nie tylko ułatwia partnerom prowadzenie interesów z HP, ale też wskazuje partnerom drogę do rozwoju i sukcesu sprzedażowego w obecnym środowisku, jak i poza nim. Wszystko po to, by umiejętnie wykorzystywać pojawiające się trendy i stać się istotną częścią ewolucji zachowań zakupowych klientów.
Ponieważ klienci w ostatnim czasie prawie całkowicie przenieśli się z zakupami do sieci, partnerzy HP również muszą tam ich szukać. Program Amplify to przede wszystkim wsparcie właśnie tej drogi sprzedaży i obsługi. To też możliwość lepszego kontaktu z partnerami i otrzymywania precyzyjnej informacji zwrotnej.
HP i jego partnerzy mają okazję poszukać nowych sposobów, jak prowadzić działalność i funkcjonować na rynku – mówi Miszkiewicz. Jednak, aby w pełni wykorzystać otwierające się przed nami możliwości, należy najpierw przezwyciężyć niedoskonałości systemu, stare nawyki i zaadaptować nowe modele biznesowe. Stawiamy ten pierwszy krok wspólnie, inicjując ważne zmiany w naszym ekosystemie i naszych wspólnych możliwościach.
Amplify to nie tylko partnerzy
Program HP to też HP Amplify Impact, czyli zaproszenie dla wszystkich partnerów do przyłączenia się i zobowiązania do działań na rzecz:
- Planety: praca dla gospodarki niskoemisyjnej o obiegu zamkniętym
- Ludzi: szanując prawa człowieka, umożliwiają ludziom w całym ekosystemie rozwój; kultywując różnorodność i integralność
- Społeczności: poprawienie możliwości edukacyjnych i ekonomicznych przy jednoczesnej zmianie sytuacji i zwiększeniu odporność lokalnych społeczności.
Nowy program wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych, a w drugiej połowie 2021 r. dla partnerów detalicznych.
Miłośnik nowoczesnych technologii, głównie nowych rozwiązań IT. Redaktor w czasopismach Gambler, Enter, PC Kurier, Telecom Forum, Secret Service, Click!, Komputer Świat Gry, Play, GameRanking. Wiele lat spędził w branży tłumaczeniowej – głównie gier i programów użytkowych. W wolnych chwilach lata szybowcem, jeździ na rowerze i pochłania duże ilości książek.