Gwałtownie rośnie sprzedaż cyfrowej muzyki w Polsce

Związek Producentów Audio-Video poinformował, że cyfrowy rynek sprzedaży muzyki zamknął pierwszy kwartał 2013 roku kwotą 7 242 999 zł, co obejmuje zarówno przychody z tytułu subskrypcji, jak również z serwisów wspieranych reklamami i serwisów strumieniowych. Oznacza to ponad 53-procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Wzrost odnotowały wszystkie formy sprzedaży cyfrowej. Najwięcej, o ponad 92 proc., do kwoty ponad 2 mln 840 tys. zł zwiększył się dochód z serwisów strumieniowych oraz serwisów wspieranych reklamami, do których zalicza się innymi takich dystrybutorów jak Deezer, WiMP, Spotify, Muzo czy YouTube.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x