Gadu-Gadu wzrosło 35%

W debiucie na warszawskim parkiecie PDA Gadu-Gadu wzrosły o 35% do 28,3 zł – cena emisyjna w ofercie publicznej wynosiła 21 złotych.

Teoretycznie spółka dała więc zarobić swoim inwestorom, w praktyce nie wygląda to jednak tak dobrze ze względu na dużą redukcję zapisów – 98,86% dla inwestorów uczestniczących w procesie book-buildingu oraz 99,43% dla pozostałych inwestorów.

Łącznie z emisji uzyskano ponad 104 miliony złotych, z czego akcje nowej serii przyniosły 77,88 mln zł. Zgodnie z zapowiedziami, posłużą one do zrealizowania inwestycji i przejęć.

„Trwają rozmowy na temat przejęć w kraju. Chcemy realizować przejęcia jak najszybciej. Myślę, że pierwsze z nich jest możliwe na początku drugiego kwartału” – stwierdził Piotr Pokrzywa, członek zarządu Gadu-Gadu – „Z komunikatorem internetowym na Ukrainie chcemy ruszyć na przełomie pierwszego i drugiego kwartału. Nasze plany na tym rynku są co najmniej takie jak w Polsce, gdzie z naszych usług korzysta co drugi internauta”.

Dodaj komentarz