Gadu-Gadu stawia na telekomunikację

Telefonia VoIP, szerokopasmowy dostęp do Internetu, być może telefonia komórkowa – w przyszłym roku Gadu-Gadu mocno zainwestuje w telekomunikację.

Usługi głosowe w komunikatorze Gadu-Gadu doczekały się w ciągu dziewięciu miesięcy 200 tysięcy użytkowników. Nic dziwnego, że właśnie w telekomunikacji spółka widzi szansę na dywersyfikacji źródeł przychodów. Pierwszym krokiem ma być wsparcie udzielane producentom sprzętu do telefonii VoIP. Agresywnie wygląda też walka o nowych klientów: Gadu-Gadu oferuje między innymi trzy godziny darmowych połączeń dziennie do sieci stacjonarnych.

„Chcemy zwiększyć funkcjonalność telefonii o obsługę połączeń przychodzących z telefonu tradycyjnego prosto na komputer, pocztę głosową, obsługę faksów i jeszcze lepiej zintegrować ją z komunikatorem” – deklaruje Krzysztof Szalwa, członek zarządu Gadu-Gadu.

W przyszłym roku Gadu-Gadu zamierza rozpocząć sprzedaż na terenie całego kraju usług szerokopasmowego dostępu do sieci. Trwają w tej sprawie rozmowy z GTS Energis oraz Netią. Nieoficjalnie mówi się też o dużym potencjale spółki jako wirtualnego operatora komórkowego. Fundusze na inwestycje spółka zamierza pozyskać poprzez publiczną emisję akcji.

Dodaj komentarz