Filip Hołowczyc w Biurze Reklamy o2.pl

Nowym dyrektorem Biura Reklamy o2.pl został Filip Hołowczyc, zastępując na tym stanowisku Michała Brańskiego.

Dotychczasowy dyrektor biura i członek zarządu o2.pl, nie rozstaje się z Biurem Reklamy. Będzie zajmował się rozwijaniem nowych produktów reklamowych oraz akcjami specjalnymi, łącząc te obowiązki z funkcją szefa redakcji i nowych projektów.

Fillip Hołowczyc od 2005 roku pracował na stanowisku Internet Advertising Manager w ClickAd Sp. z o.o. i OMD Poland. Obsługiwał m.in. firmy: Polska Telefonia Cyfrowa, Nissan, bwin, Polbank, Johnson&Johnson. Wcześniej przez 2 lata pracował w MediaCom Warszawa jako Interactive Media Planner/Buyer. Obsługiwał: Procter&Gamble, Electronic Arts, Panasonic. Filip Hołowczyc jest absolwentem SGH, na kierunku Zarządzanie i Marketing.

„W modelu działań o2.pl jest duży potencjał, który polega na tworzeniu mocnych 'wysp’ w różnorodnych segmentach rynku, adresowanych do szerokiego spektrum odbiorców – od młodzieżowego aż po dojrzałego i wyrobionego czytelnika. Tym sposobem skuteczniej sprzedawać reklamę w dobrze sprofilowanych serwisach” – mówi Filip Hołowczyc – „Spore nadzieje
wiążemy zarówno z nowymi serwisami społecznościowymi, jak Wrzuta.pl, jak i z gałęzią 'premium’ serwisów – czyli LuxLux.pl, Snobka.pl i Pardon.pl”.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x