Dell wchodzi w kanał sprzedaży

Po 23 latach Dell zamierza odwrócić się od modelu sprzedaży bezpośredniej i zwrócić się do kanału sprzedaży.

Oficjalną deklarację w tej sprawie złożył Micheal Dell, CEO i założyciel korporacji. Przedsiębiorstwo pracuje teraz nad opracowaniem programów partnerskich, szkoleń i strategii dla resellerów.

„Dell zacznie pokazywać się w wielu sklepach – nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w ważniejszych krajach na całym świecie” – stwierdził Michael Dell.

Na decycję producenta wpłynęłą bardzo dobra współpraca z dostawcami rozwiązań – Dell przyznał, że sprzedaż przez ten kanał warta była przez rok w USA 4 mld dolarów, a dynamika wzrostu jest zdecydowanie większa niż w przypadku tradycyjnej dla przedsiębiorstwa zdalnej obsługi klienta.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x