Dell kaja się przed społecznością

Dell przeprasza społeczność za zażądanie usunięcia z sieci artykułu z poradami dotyczącymi jak najtańszego kupowania sprzętu giganta.

22 porady byłego pracownika Della dotyczące kupowania komputerów od korporacji szybko przyciągnęłu uwagę przedsiębiorstwa, które w stanowczy sposób poprosiło serwis o usunięcie artykułu.

Autorzy zdecydowali się jednak na zamieszczenie na swojej witrynie listu otrzymanego od Della, a korporacja ratując dobre relacje z klientami opublikowała oficjalne przeprosiny.

„Schrzaniliśmy” – czytamy we wpisie na oficjalnym blogu Della. Przedsiębiorstwo postanowiło zamienić porażkę PR w sukces, uzupełniając informacje byłego pracownika w poście „23 wyznania Della„.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x