Comarch w Vivatel Bułgaria

Comarch wdrożył system obsługi partnerów dla trzeciego największego operatora telekomunikacyjnego w Bułgarii.

Dealer Management System będzie obsługiwał sprzedaż usług telekomunikacyjnych Vivatel przez sieć dealerów i sklepów własnych operatora. To kolejna implementacja systemu Comarch DMS w sektorze telekomunikacyjnym. Wcześniej rozwiązanie zostało wdrożone w Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz u operatora GSM Bite na Litwie.

„Nasz projekt wymagał dostarczenia aplikacji z angielskim i bułgarskim interfejsem, która dodatkowo byłaby zintegrowana z istniejącymi już u klienta systemami: billingowym, obsługi klienta oraz zarządzania firmą. Niezależnie od bardzo napiętego harmonogramu prac, typowego dla wdrożenia u operatora uruchamiającego działalność, wszystko udało się zrealizować bardzo dobrze, dzięki bliskiej współpracy między specjalistami IT obu firm. Referencja od Vivatel będzie dla nas bardzo pomocna przy zdobywaniu następnych klientów” – mówi Krzysztof Kluszczyński, Dyrektor Wykonawczy Sektora Telekomunikacyjnego, Comarch.

„System Comarch DMS pozwolił Vivatel wprowadzić na bułgarski rynek nowy, znacznie wyższy poziom obsługi klienta, który teraz może wejść do któregokolwiek sklepu operatora lub jego partnera, wybrać numer i natychmiastowo aktywować żądane usługi. Wszystkie te czynności zajmą mniej niż dziesięć minut, a wybrana opcja działa jeszcze zanim klient zdąży wyjść ze sklepu. Takie usprawnienie obsługi klienta miało duże znaczenie dla końcowego sukcesu, jakim okazało się uruchomienie przez Vivatel usługi Post-Paid dla klientów indywidualnych” – mówi John Melton, Vivatel CIO.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x