Burger King, Tim Hortons i Popeyes zmodernizują drive-thru w ponad 10 000 restauracji w USA do połowy 2021 roku

Nowe drive-thru w Burger King, Tim Hortons i Popeyes mają wykorzystać „technologię sprzedaży predykcyjnej”, integrację z programami lojalnościowymi w restauracjach oraz zdalne i zbliżeniowe płatności, aby zapewnić gościom lepszą i bardziej nowoczesną obsługę.

Modernizacja drive-thru kluczem do sukcesu

Restaurant Brands International Inc. (RBI) ogłosiła, że unowocześnia obsługę drive-thru w ponad 10 000 restauracji Burger King i Tim Hortons, a w Popeyes rozpocznie wdrożenie usług jeszcze w tym roku.

Zainstalowano ponad 40 000 ekranów cyfrowych z zaimplementowaną technologią „sprzedaży predykcyjnej”, integracją z programami lojalnościowymi restauracji oraz możliwością zdalnej i zbliżeniowej płatności.

Nasi goście szukali naszych drive-thru, chcąc kupić nasze kultowe potrawy i napoje podczas pandemii COVID-19 – nawet w obliczu nakazów zamknięciasal restauracyjnych na całym świecie.” – powiedział Jose Cil, dyrektor generalny RBI. – „Jesteśmy przekonani, że nadszedł czas, aby zmodernizować nasze drive-thru dla zmotoryzowanych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, aby zapewnić naszym gościom jeszcze lepszą, szybszą i bezdotykową obsługę. Obejmuje to również prezentację opcji menu na ekranach cyfrowych, które są dostosowane do każdego gościa. Integrując nasz program lojalnościowy w momencie składania zamówienia i zapewniając zdalną, zbliżeniową płatność w celu zwiększenia przepustowości naszych drive-thru dla zmotoryzowanych.”

Odbyliśmy ekscytującą cyfrową podróż, aby stać się liderem w naszej branży.” – powiedział Josh Kobza, dyrektor operacyjny RBI. – „Przyciągnęliśmy wyjątkowe talenty z cyfrowych i technologicznych dziedzin\, aby dołączyli do naszego globalnego zespołu. Nasza inicjatywa dotycząca cyfrowego menu board-thru jest tylko jednym z serii strategicznych projektów, które wdrażymy w ciągu następnego roku, aby wzmocnić nasz model biznesowy i podnieść poziom usług, które świadczymy naszym gościom.”

Sprzedaż predykcyjna

Predictive Selling, czyli sprzedaż predykcyjna to między innymi cyfrowe tablice menu dla zmotoryzowanych, które zostały zaprojektowane przy użyciu technologii opracowanej przez wewnętrzny zespół Guest Intelligence RBI. Umożliwia ona dostosowanie specjalnych promocji w oparciu o wcześniejsze zamówienia, regionalne wzorce pogodowe, porę dnia wiele innych czynników.

Ta technologia może dynamicznie uczyć się preferowanych sposobów zamawiania ubrań, a także wyświetlać najnowsze i modne pozycje w menu najczęściej zamawiane w danej lokalizacji. W miarę postępów zespół RBI Guest Intelligence będzie nadal udoskonalać technologię, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort składania zamówień przez gości restauracji z portfolio RBI.

Zintegrowane programy lojalnościowe

Tablice menu zostały zaprojektowane z możliwością integracji programów lojalnościowych, umożliwiając wyświetlanie niestandardowych opcji menu, które wykorzystują ulubione zamówienia i historię ich realizacji. Ta funkcja jest już dostępna i jest testowana w 30 lokalizacjach w Kanadzie w ramach programu lojalnościowego Tims Rewards .

Wszystkie cyfrowe tablice menu dla zmotoryzowanych w USA i Kanadzie zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić integrację lojalnościową poprzez skanowanie, Bluetooth lub komunikację bliskiego zasięgu (NFC).

Zdalna, zbliżeniowa płatność

Cyfrowe tablice menu dla zmotoryzowanych mają również elastyczność dodawania natychmiastowych, zdalnych płatności zbliżeniowych, aby umożliwić gościom jednoczesne zamawianie i płacenie oraz przyspieszenie pasów ruchu.

Burger King Tim Hortons Popeyes modernizacja drive-thru - platnosci
Cyfrowe menu i system do uiszczana opłat w Tim Hortons (CNW Group/Restaurant Brands International Inc.)

RBI nawiązało współpracę z renomowanym dostawcą rozwiązań płatniczych Verifone, aby opracować nowe globalne zdalne urządzenie do płatności zbliżeniowych dla pasażu dla zmotoryzowanych. Pierwszy prototyp jest obecnie instalowany w restauracji Tim Hortons w Kanadzie, a 15 kolejnych lokalizacji ma przetestować tę funkcjonalność do stycznia 2021 r.

Instalacje odporne na warunki atmosferyczne

W nowych instalacjach zastosowano obudowy zaprojektowane tak, aby były odporne na upały w południowych Stanach Zjednoczonych, zimno na północy Kanady i korozyjne, słone powietrze z miast położonych nad oceanami Ameryki Północnej.

Burger King Tim Hortons Popeyes modernizacja drive-thru - tablica
Cyfrowe menu w Drive-thru w Tim Hortons (CNW Group/Restaurant Brands International Inc.)

Obudowy mają również certyfikat IP56 – co oznacza, że są w pełni wodoodporne i mogą wytrzymać ciągłe ciśnienie wody, nawet z silnych strumieni wodnych. Istniejące instalacje zostaną zmodernizowane do tego poziomu ochrony, aby zapewnić długoterminową integralność tego ważnego punktu kontaktu gości.

Technologia

Ponad 40 000 ekranów o przekątnej 46 cali przystosowanych do zastosowań zewnętrznych jest zasilanych przez najnowsze urządzenia STRATACACHE Media Engines. Są one grupowane razem, w sposób nadmiarowy, w celu zapewnienia wysokiej dostępności. Oznacza to, że jeśli którykolwiek z czterech cyfrowych ekranów w standardowej wersji drive-thru utraci łączność z jego głównym odtwarzaczem multimedialny, to drugi przejmie kontrolę i zapewni prawidłowe wyświetlanie treści.

STRATACACHE jest światowym liderem w dziedzinie technologii marketingu cyfrowego i zapewnia proaktywne monitorowanie sieci przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. W tysiącach restauracji RBI z krajowych centrów operacyjnych w Ohio i Montrealu STRATACACHE ma możliwość zarządzania dowolnym ekranem cyfrowym oraz aktualizowania lub modyfikowania zawartości tablicy menu na pozostałych ekranach cyfrowych w przypadku awarii jednego ekranu.

Od września Tim Hortons zainstalował cyfrowe tablice menu dla zmotoryzowanych w około 800 lokalizacjach w USA i Kanadzie; Burger King zainstalował cyfrowe tablice menu dla zmotoryzowanych w ponad 1500 lokalizacjach w USA; a Popeyes rozpocznie instalację w nowych lokalizacjach jeszcze w tym roku.

Burger King Tim Hortons Popeyes modernizacja drive-thru - dwa wjazdy
Drive-Thru z tablicami cyfrowymi na podwójnym wjeździe do Burger Kinga (CNW Group/Restaurant Brands International Inc.)

Typowy drive-thru dla zmotoryzowanych obejmuje 4 ekrany cyfrowe, podczas gdy podwójne pasy dla zmotoryzowanych obejmują łącznie 7 ekranów cyfrowych. RBI ocenia lokalizacje dla zmotoryzowanych i tam, gdzie to możliwe, instaluje podwójne pasy dla zmotoryzowanych, aby zwiększyć pojemność i wydajność restauracji.

Źródło: RBI

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x