nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

booksy-nie-dziala-offline-klienci-zawiedzeni

Booksy nie działa – zawiniła wizja lockdownu?

Aplikacja do rezerwacji wizyt w salonach Booksy nie działa. Klienci zgłaszają awarię na facebookowym profilu firmy.

booksy-nie-dziala-klienci-zawiedzeni

Najprawdopodobniej winne jest obciążenie aplikacji przez klientów, którzy na wieść o możliwym wprowadzeniu twardego lockdownu związanego z kolejną falą zachorowań na COVID-19, lawinowo rzucili się do zamawiania usług kosmetycznych i fryzjerskich.

Na facebookowym profilu Booksy niezadowoleni klienci wyrażają swój zawód związany z awarią usługi.

Booksy – darmowa aplikacja do rezerwacji usług

Aplikacja Booksy nie działa. Klienci cenią ją za wygodę w rezerwacji usług w salonach kosmetycznych i fryzjerskich. Dzięki niej mogą rezerwować je przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu nie ruszając się z domu lub biura.

Dodatkowo można sprawdzać oferty salonów z okolicy, oceniać je i przeglądać wiarygodne opisy innych użytkowników.

Można także korzystać z promocji oferowanych przez salony. Klienci mają możliwość przeglądania swoich rezerwacji, korzystać z systemu przypomnień, ponownych rezerwacji itp.

Co więcej, za usługi można zapłacić poprzez aplikację – nie trzeba nosić ze sobą portfela, co jest bardzo wygodne.

Kilka miesięcy temu Booksy połączyło się z Versum, które było konkurencyjnym portalem do zamawiania usług. Dzięki temu w dobie pandemii, gdy tylko obostrzenia zostały poluzowane, klienci zyskali dostęp do znacznie większej bazy salonów kosmetycznych i fryzjerskich.

Źródło: inf. własna, Booksy

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Integracja eRecruiter z Microsoft Teams poprawia efektywność rekrutacji

Następny artykuł

Zdjęcia z pracy zdalnej mogą ułatwić hakerom włamania

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także