AVG: dwa razy większa sprzedaż dzięki darmowemu oprogramowaniu

Udostępnienie bezpłatnej wersji oprogramowania antywirusowego zaowocowało wzrostem sprzedaży o 100%.

Czeskie przedsiębiorstwo odnotowało w roku finansowym 2006 40 milionów dolarów przychodów. W 2005 sprzedaż Grisoftu wyniosła 19,5 mln dolarów.

„Ludzie są przyciągani przez nieodpłatne wersje naszych produktów – AVG Anti-Virus Free oraz AVG Anti-Spyware – przeznaczone do prywatnego, niekomercyjnego użytku. Prowadzi to do zakupów pełnych odpowiedników dla przedsiębiorstw lub polecania produktu kupującym” – oświadczył Larry Bridwell, wiceprezes Grisoft.

Ponad połowa produktów AVG jest kupowana przez firmy ze stoma lub więcej stanowiskami. Możliwość poznania funkcji oraz sposobu działania antywirusa w domu przekłada się na zaufanie do produktu odbiorców komercyjnych.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x