ArchiDoc pomaga Tele2 przy WLR

Tele2 Polska zlecił ArchiDoc, największej polskiej firmie świadczącej usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, usługę rejestracji i weryfikacji umów oraz zleceń WLR (Wholesale Line Rental).


Proces, realizowany przez ArchiDoc pod nazwą Data Entry, ma przyspieszyć przetwarzanie przez operatora zamówień WLR oraz ich przekazywanie do TP SA, co znacznie usprawni obsługę klientów, którzy zdecydują się na zamówienie abonamentu w Tele2. Wprowadzenie Data Entry jest rozszerzeniem dotychczasowego kontraktu – ArchiDoc prowadzi już dla Tele2 Outsourcingowe Centrum Zarządzania Korespondencją, zarządzające całością korespondencji klienckiej operatora.

Proces Data Entry, zaprojektowany przez ArchiDoc, składa się z kilku etapów. Pierwszy to przyjęcie zarejestrowanie i zeskanowanie dokumentu. Następnie informacje zawarte w dokumencie zostają wprowadzone do metryki, opisującej jego miejsce w systemie teleinformatycznym. Każde zgłoszenie jest weryfikowane pod względem poprawności i kompletności zawartych w nim danych. W przypadku błędów lub braku danych, telemarketer ArchiDoc dzwoni do klienta Tele2 i prosi o uzupełnienie informacji, następnie zaś wprowadza je do systemu. Po zakończeniu procesu rejestracji kompletne zamówienia są przekazywane TP SA.

Usługa Data Entry na rzecz Tele2 będzie realizowana przez najbliższe dwa lata. Ze strony ArchiDoc w projekcie bierze udział 30-osobowy zespół z Centrum Operacyjnego Południe w Katowicach.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x