nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Apple walczy dezinformacją

Tradycją Apple jest otaczanie wszystkich nowych produktów tajemnicą aż do czasu oficjalnej prezentacji – jak się okazuje, korporacja rozsiewa także fałszywe informacje.

Polityka przedsiębiorstwa doprowadza do tego, że odbiorcy do końca nie są pewni czy zapowiadana wielka premiera dotyczy na przykład telefonu od Apple – i czy urządzenie będzie nazywało się iPhone, czy też może (jak głosiła plotka) PodPhone.

W metodzie Apple jest jednak drugie dno, o czym donoszą byli pracownicy korporacji. Przedsiębiorstwo szerzy dezinformację nawet wśród własnych pracowników, podając różnym zespołom różne informacje (także fałszywe) na temat opracowywanych produktów. Potem, w razie wycieku informacji, może dzięki temu temu łatwo zlokalizować jego źródło. Gadatliwi pracownicy najczęściej tracą pracę.

Dbałość Apple o zachowanie poufnych informacji przybiera różne formy – przedsiębiorstwo monitoruje na przykład sposób korzystania przez pracowników z Internetu. Na gniew koncernu mogą zapracować Ci, którzy zostaną przyłapani na przeglądaniu witryny zdradzającej plotki na temat Apple.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

FSC stawia na NVIDIĘ

Następny artykuł

Najdroższe domeny nie są używane

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także