Apple nie chce klientów korporacyjnych

Pomimo coraz lepszej pozycji rynkowej, Apple nie podejmuje wyraźnych działań w celu pozyskania klientów korporacyjnych.


Apple nie przedstawia planów rozbudowy produktów, a to jest bardzo ważne dla korporacji planujących gospodarkę zarządzania zasobami IT. Nie ma też zbyt wielkich szans, żeby Apple zmieniło politykę informacyjną polegającą na utrzymywaniu w ścisłej tajemnicy wszystkich danych o nowych produktach.

„Należy się spodziewać, że Apple będzie dalej koncentrować się na zdobywaniu nowych klientów wśród klientów indywidualnych, edukacyjnych oraz pracujących twórczo profesjonalistów” – podsumowuje analizę rynku Gene Munster z firmy Piper Jaffray.

Taka strategia przynosi Apple wymierne korzyści. Ostatni kwartał był pod względem sprzedaży najlepszy w 22-letniej historii przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *