Site icon ITbiznes

AOL już tuż tuż

12 grudnia amerykański gigant przedstawi szczegóły na temat uruchomienia polskiego oddziału portalu.

Można się spodziewać, że wzorem innych europejskich oddziałów, polski AOL będzie oferował lokalne informacje w naszym języku, komunikator AIM, pocztę elektroniczną, mobilną wersję portalu oraz odtwarzacz muzyczny WinAmp. Ten ostatni jest już zresztą udostępniony do pobrania.

Amerykanów przyciągnął do Polski dynamicznie wzrastający rynek internetowej reklamy, który w tym roku przekroczy poziom 400 mln złotych. AOL będzie musiał jednak zmierzyć się z poważną konkurencją ze strony polskich graczy, działających od wielu lat i cieszących się milionami użytkowników. Największe polskie portale odwiedza miesięcznie po od 6 do 9,5 mln osób.

Z usług AOL korzysta na całym świecie 123 mln Internautów, z czego zdecydowana większość – 66% – pochodzi ze Stanów Zjednoczonych.

Exit mobile version