Site icon ITbiznes

AMD: tym razem kanał sprzedaży na równych prawach

AMD uspokaja partnerów z kanału sprzedaży: tym razem będą traktowani na równi z największymi światowymi producentami.

Po rozpoczęciu przez AMD w zeszłym roku współpracy z Dellem producent procesorów starał się zadowolić nowego partnera, traktując jego zamówienia priorytetowo. Doprowadziło to do braków procesorów w kanale sprzedaże, wśród tradycyjnych odbiorców CPU AMD.

Producent obiecuje, że tym razem kanał sprzedaży będzie traktowany na takich samych warunkach, jak światowi giganci. AMD przyznaje, że część opóźnienia we wprowadzeniu Barcelony na rynek wynika właśnie z chęci zaspokojenia zapotrzebowania resellerów.

AMD podkreśla, że zawsze czuło się związane z małymi dostawcami, którzy przez lata zapewniali byt producentowi. Już w marcu dyrektor zarządzający AMD, Hector Ruiz przyznał, że AMD w pogoni za nowymi możliwościami zaniedbało swoich najwierniejszych partnerów.

Exit mobile version