AMD nie chce być już producentem komponentów

Advanced Micro Devices przedstawiło zarysy nowej strategii
rynkowej: korporacja nie chce być już postrzegana jako producent komponentów,
tylko dostawca całościowych rozwiązań i platform.

Główny nacisk marketingowy i produkcyjny ma być położony na
trzy główne rozwiązania: AMD LIVE!, AMD GAME! oraz AMD Business Class. Zostały one
pomyślane jako platformy mające zadowolić użytkowników oczekujących sprawności
komputerów w różnych zastosowaniach. 

Marka AMD LIVE będzie mogła się znaleźć zarówno na
komputerze stacjonarnym, jak i przenośnym. AMD chce, aby klient nie znający się
na technice i czujący się przytłoczonym przez „technomowę” mógł w łatwy sposób
odnaleźć komputer pasujący do jego potrzeb.

AMD liczy na wykorzystanie „efektu Apple”. Producent Maców
zdołał przekonać do swoich wyrobów dzięki ich możliwych zastosowaniach, a nie
dzięki wyróżniającemu się sprzętowi.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x