Internet wyprzedzi telewizję

Już pod koniec bieżącego roku wydatki na reklamę w szwedzkim Internecie mogą przewyższyć budżety tamtejszych kampanii telewizyjnych.

Według szacunków analityków, pod koniec 2008 roku reklama w szwedzkim Internecie pochłonie 19,5% wszystkich nakładów reklamowych w tym kraju, podczas gdy udział telewizji wyniesie 19,2%.

W ubiegłym roku udziały wydatków na reklamę rozłożyły się w stosunku 16,7% dla Internetu oraz 19,8% dla telewizji. Szwedzki rynek jest europejskim ewenementem; w innych krajach starego kontynentu telewizja ma bardzo mocną pozycję.

Przyszłość należy jednak do Internetu – już w 2009 roku można spodziewać się, że budżety reklamy w sieci przewyższa nakłądy na reklamę w TV w Wielkiej Brytanii.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x