CeBIT chce się zmienić

CeBIT 2008 będzie zorganizowany według nowej formuły – organizatorzy stawiają na relacje B2B, nowości sprzętowe mają odejść w cień.
Pomysł zmiany charakteru imprezy powstał mimo odnotowania na tegorocznej edycji targów 480.000 odwiedzających – o 10% więcej, niż w 2006. Na tegorocznym CeBIT zawarto także transakcje o wartości 11 mld dolarów.

Mimo dobrych wyników imprezy, stale rośnie liczba „wielkich nieobecnych” – rynkowi giganci rezygnują z wystawiania się na targach. Do powrotu ma ich przekonać nastawienie imprezy na spotkania biznesowe, a nie prezentacje nowych produktów.

CeBIT ma koncentrować się na czterech zagadnieniach: rozwiązań biznesowych, rozwiązań dla sektora publicznego, rozwiązań domowych i mobilnych oraz technologii i infrastrukturze.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x