Outsourcing IT dla MSP od ATM

ATM i Getronics Polska podpisały porozumienie o współpracy w zakresie świadczenia usług outsourcingu IT dla firm z sektora MSP (małych i średnich przedsiębiorstw).

Zawarcie tej umowy dało ATM możliwość oferowania tego typu usług na terenie całego kraju przy użyciu terenowej sieci serwisowej Getronics. Natomiast korzyścią dla Getronics Polska jest udostępnienie klientom kompleksowej usługi, obejmującej również wysokiej jakości zdalne wsparcie świadczone w trybie 24/7 (24 godziny przez siedem dni w tygodniu).

Oferowanie takiego wsparcia wymaga posiadania rozbudowanej infrastruktury teleinforma­tycznej, w tym dostępu do Internetu klasy operatorskiej, obsługi telefonii internetowej VoIP (Voice over IP) oraz usług hostingu, które znajdują się w ofercie ATM.

Dzięki współpracy obu firm klienci sektora MSP zyskają możliwość przekazania w opiekę outsourcingową swoich zasobów IT, za które odpowiedzialność przejmą kompetentne firmy świadczące usługę, a w konsekwencji zmniejszenie kosztów własnej działalności biznesowej.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x