o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Indeks działów

Usługi / 12 czerwca 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2889 odsłon / komentarze: 0

Europejski rynek reklamy internetowej był w 2006 roku warty 8 miliardów euro - dystans między wydatkami reklamodawców na Starym Kontynencie i w Stanach zmalał do 4 mld euro. Największy rynek internetowej reklamy jest w Wielkiej Brytanii - reklamodawcy wydali tam ponad 3 mld euro. Na drugim miejscu są Niemcy, trzecią pozycję (z 1,752 mld euro) zajmuje Francja. ...
Usługi / 25 maja 2007 / Piotr Bulski
2978 odsłon / komentarze: 0

Amerykański rynek reklamy internetowej rośnie. Zdaniem organizacji IAB (Interactive Advertising Bureau) zeszłoroczny wynik okazał się o 35 proc. lepszy od rezultatu z roku 2005. Na reklamę w sieci wydano w 2006 roku niemal 17 mld dolarów. Zauważając wzrost analitycy wskazują jednocześnie działania, które mogą pomóc w dalszym sprawnym rozwoju tego rynku. Zdaniem IAB kampanie reklamowe online nie są m.in. odpowiednio przygotowywane. ...
Usługi / 16 kwietnia 2007 / Michał Tomaszkiewicz
3459 odsłon / komentarze: 0

Na wieść o przejęciu przez Google sieci DoubleClick Microsoft oficjalnie wyraził zaniepokojenie dotyczące monopolizacji sieciowej reklamy. "Proponowane przejęcie wzbudza poważne wątpliwości, jeśli chodzi o konkurencyjność i politykę prywatności. Połączenie Google i DoubleClick daje przedsiębiorstwom niespotykaną dotąd kontrolę nad dostarczaniem sieciowej reklamy oraz daje dostęp do olbrzymiej ilości informacji o zachowaniach online użytkowników. ...
Usługi / 6 kwietnia 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2758 odsłon / komentarze: 0

Od 1 kwietnia Biuro Reklamy o2.pl wprowadziło modyfikację do swojej oferty reklamowej. Do dyspozycji reklamodawców oddano dwa nowe narzędzia podnoszące skuteczność kampanii reklamowych: o2Max oraz Linki Video, usystematyzowano emisję reklam czasowych w modelu "flat fee" oraz podniesiono ceny reGklam w kilku serwisach o2.pl. Główne zmiany polegają na wprowadzeniu dwóch nowych pakietów do oferty reklamowej portalu: o2Max oraz Linki Video. ...
Usługi / 24 marca 2007 / Michał Tomaszkiewicz
4260 odsłon / komentarze: 0

Novell rozpoczął nową kampanię reklamową - opublikowane spoty nawiązują do słynnych kreacji Apple i nie są pozbawione złośliwości. Do dwóch znanych z reklam Apple postaci - symbolizujących stereotypowe wyobrażenie komputera działąjącego pod kontrolą Windows oraz Mac OS X - dołączyła trzecia, przedstawiająca atrakcyjność systemu Linux. ...
Usługi / 4 marca 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2878 odsłon / komentarze: 0

Microsoft dzieli się przychodami z reklam wyświetlanych podczas rozmowy w Windows Live Messenger. Korporacja zadeklarowała, że część dochodu z reklam umiejscowionych w okienku Messengera będzie przekazywana organizacjom dobroczynnym. Microsoft podkreśla, że kwota dotowana jest za każdym razem, gdy użytkownik rozpoczyna rozmowę w WLM. Program ma trwać "do końca świata". ...
Usługi / 12 lutego 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2337 odsłon / komentarze: 0

Unia Europejska zamierza powiedzieć "nie" astroturfingowi - podszywaniu się przez korporacje pod konsumentów i wystawianie swoim produktom doskonałych recenzji. Rozporządzenia ma być wymierzone głównie w hotele, restauracje i sklepy internetowe, wystawiające samym sobie doskonałe opinie i zachwalające swoje usługi. ...
Usługi / 14 stycznia 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2798 odsłon / komentarze: 0

Google złożył wniosek patentowy na elektroniczne billboardy, które mogą być uaktualnianie w czasie rzeczywistym. Tablice reklamowe, które miałyby być umiejscowione w centrach handlowych oraz na ulicach, byłyby połączone z systemem komputerowym reklamujących się sklepów by w ten sposób promować tylko te towary, które znajdują się jeszcze na półkach. Rys. ...
Usługi / 13 stycznia 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2344 odsłony / komentarze: 0

Miniony rok przyniósł rekordowy wzrost wydatków na reklamę internetową - łącznie wydano 230 mln złotych. Największy kawałek tortu zdołał odkroić Onet, którego zarobił na reklamie 85 mln złotych. Drugi co do wielkości polski portal - Wirtualna Polska - musiał zadowolić się przychodami dwa razy mniejszymi od lidera. "Internautów jest coraz więcej, więc rośnie atrakcyjność Internetu jako nośnika reklamy. ...
Usługi / 12 stycznia 2007 / Michał Tomaszkiewicz
2238 odsłon / komentarze: 0

W wagonie konferencyjnym zaadoptowanym na kafejkę internetową podróżni będą mogli skorzystać z darmowego dostępu do Internetu za pomocą komputerów firmy Toshiba wyposażonych w karty GSM firmy Orange. Akcja potrwa przez kolejne cztery tygodnie na wybranych trasach w Polsce. Z Internetu będą mogli skorzystać pasażerowie podróżujący do Krakowa, Gdyni, Wrocławia, Katowic, Bielska-Białej, Poznania i Szczecina. Akcja ma na celu zaprezentowanie mobilnych rozwiązań Toshiba przeznaczonych dla biznesu. ...
Usługi / 10 stycznia 2007 / Michał Tomaszkiewicz
3288 odsłon / komentarze: 0

Microsoft wraz z AMD przygotował konkurs dla Internautów, w którym główną nagrodą jest lot suborbitalny na wysokości 100 km i możliwość obejrzenia "ostatecznego widoku" (ang. "ultimate vista"). Akcja odbywa się za pomocą witryny The Vanishing Point, za jej przygotowanie odpowiada agencja 42Entertainment, która wcześniej zajmowała się między innymi promocją Halo 2. ...
Usługi / 30 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
3889 odsłon / komentarze: 0

Microsoft obdarował 90 wybranych bloggerów poruszających zagadnienia komputerowe nowoczesnymi laptopami z Windows Vista. ...
Usługi / 27 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
3527 odsłon / komentarze: 0

Microsoft rozpoczął przetwarzanie danych osobowych podanych przez 263 miliony użytkowników usługi Hotmail - informacje mają pomóc korporacji w walce z Google i Yahoo. ...
Usługi / 24 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
2110 odsłon / komentarze: 0

W związku z wprowadzeniem nowej strategii sprzedażowej, Interia wchodzi w 2007 rok z własnym autonomicznym działem sprzedaży reklam. Dotychczas sprzedaż reklamy na portalu Interia.pl odbywała się w ramach umowy o sprzedaż reklam z firmą Broker FM, która wygasa z końcem roku. Zespół działu sprzedaży został zreorganizowany, zatrudniono dodatkowe osoby, zmianie uległa dotychczasowa struktura funkcjonowania działu. ...
Usługi / 20 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
2041 odsłon / komentarze: 0

MultiFax wprowadził na rynek usługę MassFax, która łączy walory internetowego faksu z usługą mailingu faksowego. MultiFax MassFax jest narzędziem nowoczesnego marketingu, które ze względu na uniwersalność i ścisłe skorelowanie go ze specyfiką danej branży, może być zastosowane zarówno do promocji produktów, jak i usług. MultiFax MassFax pozwala na kompleksową realizację spersonalizowanej kampanii reklamowej. ...
Usługi / 15 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
1962 odsłony / komentarze: 0

Baidu będzie sprzedawać reklamy na MSN i innych chińskich witrynach Microsoft w wyniku zawarcia "strategicznego sojuszu". Porozumienie, które zacznie obowiązywać jeszcze w tym miesiącu, zakłada wyświetlanie płatnych linków Baidu w wynikach wyszukiwania prezentowanych na wybranych stronach Microsoft w Chinach, włączając w to MSN oraz Live. Nie ujawniono szczegółów finansowych porozumienia. ...
Usługi / 10 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
2010 odsłon / komentarze: 0

Portal Onet.pl wprowadził specjalną ofertę dla reklamodawców korzystających z usługi OnetBoksy. W ramach promocji klienci dokonujący zakupu punktów reklamowych mogą otrzymać dodatkowo do 400 zł na reklamę w OnetBoksach. Akcja potrwa do 17 grudnia. Zleceniodawcy wykupujący reklamę w postaci OnetBoksów korzystają z bezpłatnej emisji tekstowych ogłoszeń reklamowych na stronie wyszukiwarki www.szukaj.onet.pl, serwisach Onet.pl oraz stronach partnerskich w polskim Internecie. ...
Usługi / 4 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
2171 odsłon / komentarze: 0

Trwa wizerunkowa kampania reklamowa portalu Interia.pl, prowadzona pod hasłem "Portal młodych bez względu na wiek". "Wykorzystane przez nas hasło kampanii jest odzwierciedleniem cech charakterystycznych naszych odbiorców: ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych, ale bez względu na wiek. Takich, którzy szukają rozrywki, ale też pogłębionej informacji. Ofertę kształtujemy w taki sposób, aby każdy znalazł to coś dla siebie. ...
Usługi / 3 grudnia 2006 / Michał Tomaszkiewicz
1985 odsłon / komentarze: 0

Nowe funkcjonalności wprowadzone ostatnio w systemie reklamy kontekstowej Adkontekst to mechanizm Blokowania Stron, Transfer Środków oraz Search Adkontekst. Mechanizm Blokowania Stron pozwala klientom reklamującym się za pomocą Boksów Adkontekst lepiej zarządzać własną kampanią. W Panelu Klienta udostępniona została zakładka ze statystykami wyświetlania boksów na poszczególnych witrynach, a każdy klient może dokonać blokady wyświetlania się reklam na wybranych przez niego serwisach. ...
Usługi / 19 listopada 2006 / Michał Tomaszkiewicz
2121 odsłon / komentarze: 0

W ramach aktualizacji cennika reklamowego Wirtualna Polska obniża o 50% cenę reklamy streamingowej. Listopadowa obniżka ceny reklamy streamingowej dotyczy kosztów hostingu materiału filmowego. Dotychczas pozycja ta w cenniku wynosiła 30 zł netto za 1000 odsłon, obecnie: 15 zł netto za tę samą ilość odsłon. Samo obniżenie cen reklamy w materiałach wideo - In-Stream VideoAd oraz In-Stream Video Ad z billboardem - nastąpiło w październiku 2006, kiedy wprowadzony został nowy cennik reklamowy WP. ...

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Facebook
  Google+
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt