o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

12 czerwca 2013
Marcin Kaczmarek

Dell oferuje nową usługę serwisową Domowa Naprawa, skierowaną zarówno do osób prywatnych, jak i do firm. W razie awarii użytkownik może skontaktować się telefonicznie z pomocą techniczną. Jeśli problemu nie da się rozwiązać zdalnie, technik naprawia sprzęt następnego dnia roboczego (przy zgłoszeniu usterki do godziny 16:30). Firma może również wysłać uszkodzone urządzenie (zasilacz, klawiaturę itd.) do klienta, a w wypadku tabletów odebrać od klienta uszkodzony sprzęt i odesłać sprawny w ciągu 3-5 dni roboczych. Nowa usługa serwisowa jest wliczona w cenę komputerów sprzedawanych bezpośrednio przez Della, a także przez wybranych partnerów handlowych.

 


Źródło: Dell

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt