o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

23 kwietnia 2013
Marcin Kaczmarek

Orange wprowadza nową markę nju mobile, skierowaną do klientów w wieku 16-36 lat, wymagających prostej oferty prepaid oraz prostych umów bez telefonów. Karty SIM mają być sprzedawane głównie przez internet, atutem mają być najniższe ceny na rynku, choć jakie będą w rzeczywistości, okaże się w czwartek, gdy firma przedstawi konkrety. W ten sposób Orange zapewne chce przejąć część młodych klientów sieci Heyah, jak również dynamicznie rozwijającej się sieci Play.

 


Źródło: Orange

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt