o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

18 lutego 2013
Marcin Kaczmarek

Niektórzy użytkownicy urządzeń Apple zauważyli, że po aktualizacji systemu do wersji 6.1 pojawiły się problemy z komunikacją z serwerami Exchange 2010 oraz Office 365 Exchange Online. Próba pobrania poczty lub synchronizacji kalendarza skutkuje wygenerowaniem tak dużego ruchu, że niektóre serwery nie wytrzymują obciążenia CPU i pamięci RAM. Na razie można zastosować tylko tymczasowe obejścia problemu.

 

Błąd w systemie iOS 6.1 powoduje, że użytkownik otrzymuje jedynie komunikat "connection to the server failed". Jednak Exchange wykonuje operacje w pętli, które doprowadzają do takiego przepełnienia logów, że również inni użytkownicy mogą stracić dostęp do własnych kont.

Dopóki Apple nie opracuje stosownej poprawki, radzi użytkownikom w razie problemu przejść do ustawień kalendarza, na koncie Exchange wyłączyć opcję kalendarza, odczekać 10 sekund, a następnie ponownie ją włączyć.

Z kolei Microsoft radzi usunięcie z urządzenia Apple konta Exchange, uruchomienie po stronie serwera polecenia Remove-ActiveSyncDevice, a następnie ponowne dodanie konta w systemie iOS. Ostatecznym rozwiązaniem jest zablokowanie użytkowników iOS z poziomu serwera Exchange, za pomocą funkcji Allow/Block/Quarantine.



Źródło: eWeek

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt