o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

29 stycznia 2013
Marcin Kaczmarek

Od dziś oficjalnie można kupić pakiet biurowy Microsoft Office 2013. Jest dostępny w trzech wersjach, a także w formie subskrypcji. Nowe wersje aplikacji są lepiej dostosowane do Windows 8 i ekranów dotykowych, integrują się ze SkyDrive, pozwalają na edycję plików PDF, a wersja chmurowa zawiera także pakiet minut na zagraniczne rozmowy telefoniczne przez Skype.

 

Najtańsza wersja Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Uczniów zawiera cztery podstawowe składniki pakietu: Worda, Excela, PowerPointa i OneNote, kosztuje około 500 zł (ceny w sklepach różnią się nawet o kilkadziesiąt złotych). Najtańsza wersja do użytku w firmach to Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm. W jej skład wchodzi dodatkowo Outlook, a pakiet kosztuje 900-1000 zł brutto. Office Professional 2013 z Accessem oraz Publisherem kosztuje około 1900 zł brutto.

Najnowszy pakiet jest dostępny także w formie rocznej subskrypcji, jako Office 365. Za wszystkie wymienione, a także wiele innych składników, trzeba zapłacić 359 zł. Wersja Office 365 dostępna w sklepach jest przeznaczona tylko dla użytkowników domowych, można ją zainstalować na pięciu urządzeniach jednocześnie (komputerach, tabletach czy smartfonach).




Źródło: wp.pl

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt