o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

29 stycznia 2013
Marcin Kaczmarek

Na konferencji Connect 2013 firma IBM zapowiedziała wprowadzenie nowego oprogramowania i usług, które mają pomóc dużym organizacjom, szczególnie działom marketingu i personalnym, korzystać z serwisów takich jak Facebook czy Twitter. Chodzi o dwukierunkwy przepływ informacji - zarówno analizowanie danych, jak i np. planowanie akcji promocyjnych. Wg analiz firmy Forrester, w 2016 roku biznes "społecznościowy" będzie wart 6,4 mld dolarów.

 

Wśród zapowiedzianych programów jest nowy IBM Employee Experience Suite. To narzędzie dla pracowników działów personalnych, dające im dostęp do danych z serwisów społecznościowych, przydatnych m.in. w procesie rekrutacji. Narzędzie to powstało częściowo na bazie oprogramowania firmy Kenexa, którą IBM przejął w ubiegłym roku.

Jednym z elementów Employee Experience Suite jest funkcja Social Media Publisher – dzięki niej działy marketingu mają możliwość planowania i uruchamiania zaawansowanych kampanii reklamowych w różnych serwisach społecznościowych, bez pomocy działów IT. Z kolei oprogramowanie IBM Connections zyskało możliwość analizowania dużych ilości danych w sieciach społecznościowych, zarówno tych wewnątrz organizacji, jak i poza nią.

IBM zapowiada także oprogramowanie Notes oraz Domino Social Edition 9. Ma to być "społecznościowy" klient pocztowy z funkcjami udostępniania plików, dostępny z poziomu przeglądarki oraz różnorodnych urządzeń mobilnych.



Źródło: MarketWatch

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt