o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

4 stycznia 2013
Marcin Kaczmarek

Spółka LenovoEMC ma produkować sieciowe pamięci masowe dla małych i średnich firm, przedsiębiorstw o rozproszonej strukturze oraz oddziałów. Dla EMC najważniejsze jest partnerstwo z dużym producentem komputerów (jak kilka lat temu z Dellem), natomiast dla Lenovo pamięci masowe będą dobrym uzupełnieniem obecnej oferty. Celem współpracy jest także projektowanie nowych rozwiązań serwerowych dla sektora MSP. 

 

EMC zamierza sprzedawać więcej rozwiązań przejętych wraz z firmą Iomega w 2008 roku, dzięki którym dociera do przedsiębiorstw każdej wielkości, a nawet użytkowników indywidualnych. Oferta Iomega obejmuje pamięci sieciowe o pojemności od 0 (bezdyskowe) do 48 TB, w wersjach desktopowych, wolnostojących i rackowych. Uzupełnieniem jest intuicyjny system operacyjny EMC LifeLine, dostosowany do możliwości małych firm.

Właśnie takie produkty chce oferować Lenovo pod własną marką. Zamiast wydawać pieniądze na zakup producenta pamięci NAS, chiński producent zawarł porozumienie z EMC. Pamięci sieciowe będą sprzedawane obok laptopów, komputerów i serwerów ThinkServer. Ważnym elementem strategii Lenovo jest też przejęcie kilka miesięcy temu firmy Stoneware, oferującej chmurowe rozwiązanie WebDesktop. Usługa tego typu może być oferowana na różnych zasadach, ale chmura zawsze wymaga dużych pojemności, które teraz Lenovo ma w swojej ofercie.



Źródło: eWeek

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt