o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

2 grudnia 2011
Marcin Kaczmarek

Konferencja HP Discover 2011 w Wiedniu obfituje w różne ciekawe premiery. Tym razem HP proponuje narzędzie o nazwie Social Intelligence Solution, które ma służyć do monitorowania wpisów użytkowników w serwisach Facebook i Twitter. Po co? Ma to pomóc firmom śledzić przepływ informacji dotyczących posiadanych przez nie marek czy oferowanych produktów i usług. Oprogramowanie automatyzuje cały proces: śledzi wpisy użytkowników serwisu, ocenia ich nastroje, a także sprawdza kontekst, w jakim pojawiają się te komentarze. Analizując nieusystematyzowane dane, pozwala szybko ocenić reputację marki w danym momencie.

W ramach nowej oferty HP proponuje także cykle warsztatów wyjaśniających, jak firmy mogą wykorzystać serwisy społecznościowe.

 


Źródło: V3.co.uk

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt