o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

15 listopada 2011
Marcin Kaczmarek

Google wprowadza telefoniczną pomoc dla użytkowników Google Apps dla Firm. Pomoc działa na całym świecie w trybie 24x7, jest świadczona w przypadku "krytycznych problemów systemowych". Dotyczy głównych usług, takich jak Gmail, Kalendarz, Grupy dyskusyjne, Dokumenty, Witryny oraz Google Video. Klienci mogą także otrzymać wsparcie przez portal, formularze online oraz sieciowe centrum pomocy.

 

Wg danych Google, z usługi Google Apps dla Firm korzysta 4 miliony przedsiębiorstw na całym świecie, a wewnątrz nich 40 milionów użytkowników. Codziennie przybywa 5000 nowych użytkowników, a dynamika stale rośnie. Jedną z cech usługi jest niezawodność na poziomie 99,9%, jednak realnie jest ona znacznie wyższa. Na konferencji Google Atmosphere wiceprezes Amit Singht stwierdził, że firma już przekroczyła poziom 99,99%.

Google również powołuje się na wyniki badań przeprowadzonych wśród dotychczasowych klientów. Z ankiet wynika, że 90% z nich jest zadowolonych z usług i również taki odsetek przedłuża umowy z Google. Dostępne na całym świecie wsparcie telefoniczne 24x7 powinno jeszcze tę pozycję umocnić - firma oczekuje, że będzie miała 95% zadowolonych klientów.

Abonament Google Apps dla Firm kosztuje 4 euro miesięcznie lub 40 euro rocznie (na jednego użytkownika). Dodatkowe informacje na ten temat znajdują się na stronie usługi oraz na stronie pomocy technicznej dla przedsiębiorstw.



Źródło: The Register

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt