o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

16 czerwca 2011
Marcin Kaczmarek

D-Link Assist to nowa usługa wsparcia technicznego, która oferuje kilka poziomów wsparcia dopasowanych do indywidualnych wymagań klientów. Obejmuje pomoc techniczną, wymianę oraz serwisowanie produktów.

 

D-Link Assist będzie dostępna w trzech opcjach: Gold, Silver oraz Bronze. Pakiet Gold jest przeznaczony dla ośrodków o znaczeniu krytycznym, w których zachowanie ciągłości biznesowej wymaga reakcji w dniu zgłoszenia, a usługi muszą być realizowane w trybie 24x7. Pakiet Silver jest skierowany do przedsiębiorstw, które wymagają reakcji w dniu zgłoszenia w godzinach roboczych. Natomiast pakiet Bronze do klientów, których środowiska nie mają znaczenia krytycznego i którzy wymagają reakcji w ciągu jednego dnia.

Poza standardowymi pakietami usług serwisowych, urządzenia firmy D-Link mogą być objęte gwarancją rozszerzoną o kolejne 3 lata. Będzie ona dostępna dla produktów biznesowych nieobjętych gwarancją Limited Lifetime.

Dzięki D-Link Assist partnerzy mogą zaoferować swoim klientom dostęp do całodobowej obsługi telefonicznej, a wszystkie usługi u klienta będą świadczone przez lokalnych, wykwalifikowanych inżynierów. Oznacza to, że wszelkie problemy ze sprzętem będzie można rozwiązać w ramach jednego zgłoszenia.



Źródło: D-Link

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt