Forum Wsparcia IT 2011 – już za miesiąc
16 czerwca odbędzie się w Warszawie najważniejsze wydarzenie w kraju poświęcone wsparciu użytkowników informatyki – Forum Wsparcia IT. To już siódma edycja konferencji, która gromadzi profesjonalistów tej dziedziny. Tegorocznej imprezie towarzyszyć będzie motto: „Między biznesem a infrastrukturą”.
„Biznes i informatyka to światy odmiennych kultur, różnych wartości, a nawet różnych języków – stąd tak często pojawiają się trudności w bezpośrednim porozumiewaniu się. Wsparcie IT pełni rolę pomostu łączącego oba światy. Celem konferencji, konsekwentnie realizowanym już od jej pierwszej edycji, jest promowanie najlepszych praktyk oraz tworzenie platformy do wymiany doświadczeń.” – mówi Artur Sygnatowicz, Menedżer HDI-Poland, organizatora wydarzenia.
Forum Wsparcia IT porusza tematy ważne dla szerokiego grona profesjonalistów: wytyczających kierunki rozwoju menedżerów, liderów zespołów i świadomych swojej roli pracowników organizacji wsparcia, service desków, help desków, call i contact center.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się jakie są trendy w dziedzinie wsparcia IT, jak wykorzystać najlepsze rozwiązania service desk z polskiego rynku w swoich organizacjach, jak mierzyć efektywność i satysfakcję użytkowników contact center czy też umiejętnie przeprowadzić zmianę w organizacji. Przedstawione zostaną technologie usprawniające funkcjonowanie centrum wsparcia.
Program merytoryczny tegorocznej konferencji skupia się wokół trzech obszarów:
- Zarządzanie centrum wparcia – prezentacje obejmą zagadnienia związane ze strategiami działania, budową i wdrażaniem procesów.
- Człowiek w centrum wsparcia – prezentacje obejmą zagadnienia dotyczące motywowania i zarządzania zespołami, zasad budowania zespołu, skutecznej komunikacji, oceny satysfakcji klientów.
- Technologie w centrum wsparcia – w oparciu o rzeczywiste projekty przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne, związane z funkcjonowaniem centrum wsparcia.
Podczas konferencji wystąpią uznani eksperci, praktycy i konsultanci, którzy podzielą się własnymi osiągnięciami i dobrymi praktykami, pokażą przykłady praktycznych rozwiązań. Zaprezentowane zostaną ciekawe koncepcje technologiczne oraz metody ich wykorzystania.
W ramach Forum Wsparcia IT odbędzie się uroczysta Gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki tegorocznej edycji konkursu Lider Wsparcia IT 2010. Ideą Konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w zakresie wsparcia użytkowników IT.
Zarówno Forum Wsparcia IT jak i konkurs Lider Wsparcia IT adresowane są do szerokiego grona profesjonalistów – menedżerów organizacji wsparcia oraz ich pracowników.
„Do udziału w Forum Wsparcia zapraszamy wszystkich: konsultantów i analityków service desku, administratorów i specjalistów, kadrę kierowniczą i szefów zespołów, początkujących i zaawansowanych, słowem: wszystkich tych, którzy pracują między biznesem a infrastrukturą” – podsumowuje Artur Sygnatowicz
Forum Wsparcia IT poprzedzone będzie ponadto warsztatami:
- 13-14 czerwca 2011 – Warsztat Budowa organizacji wsparcia
- 14-15 czerwca 2011 – Warsztat SLM i zarządzanie dostawcami
- 15 czerwca 2011 – Warsztat Pomiary i metryki w Centrum Wsparcia
- 15 czerwca 2011 – Symulacja biznesowa Grab@Pizza Business IT Alignment
Pełna informacja o Forum Wsparcia IT znajduje się na stronie http://www.forumwsparciait.pl/. Serwis ITbiznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Dziennikarz komputerowy od 1994 roku. Właściciel i redaktor naczelny portalu ITbiznes; prowadzący magazyn ITbiznes na antenie kanału telewizyjnego Biznes24; gospodarz programu poradnikowego „Cyfrowy Niezbędnik” na antenie kanału telewizyjnego Antena HD; gospodarz podcastów Elektrycznie Tematyczni o samochodach elektrycznych oraz Zrozumieć AI o sztucznej inteligencji. Współprowadzący podcast ITbiznes o technologiach w biznesie. Twórca bloga o pasjach Fabryka Pasji. Założyciel, redaktor naczelny i były właściciel portalu PCLab.pl. Założyciel i były redaktor naczelny serwisów AGDLab.pl, Softonet.pl. Były redaktor naczelny serwisów PC.com.pl i Technowinki.onet.pl.