o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

10 maja 2011
Paweł Pilarczyk

16 czerwca odbędzie się w Warszawie najważniejsze wydarzenie w kraju poświęcone wsparciu użytkowników informatyki – Forum Wsparcia IT. To już siódma edycja konferencji, która gromadzi profesjonalistów tej dziedziny. Tegorocznej imprezie towarzyszyć będzie motto: „Między biznesem a infrastrukturą”.
 

„Biznes i informatyka to światy odmiennych kultur, różnych wartości, a nawet różnych języków – stąd tak często pojawiają się trudności w bezpośrednim porozumiewaniu się. Wsparcie IT pełni rolę  pomostu łączącego oba światy. Celem konferencji, konsekwentnie realizowanym już od jej pierwszej edycji, jest promowanie najlepszych praktyk oraz tworzenie platformy do wymiany doświadczeń.” – mówi Artur Sygnatowicz, Menedżer HDI-Poland, organizatora wydarzenia.

Forum Wsparcia IT porusza tematy ważne dla szerokiego grona profesjonalistów: wytyczających kierunki rozwoju menedżerów, liderów zespołów i świadomych swojej roli pracowników organizacji wsparcia, service desków, help desków, call i contact center.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się jakie są trendy w dziedzinie wsparcia IT, jak wykorzystać najlepsze rozwiązania service desk z polskiego rynku w swoich organizacjach, jak mierzyć efektywność i satysfakcję użytkowników contact center czy też umiejętnie przeprowadzić zmianę w organizacji. Przedstawione zostaną technologie usprawniające funkcjonowanie centrum wsparcia.

Program merytoryczny tegorocznej konferencji skupia się wokół trzech obszarów:

  1. Zarządzanie centrum wparcia – prezentacje obejmą zagadnienia związane ze strategiami działania, budową i wdrażaniem procesów.
  2. Człowiek w centrum wsparcia – prezentacje obejmą zagadnienia dotyczące motywowania i zarządzania zespołami, zasad budowania zespołu, skutecznej komunikacji, oceny satysfakcji klientów.
  3. Technologie w centrum wsparcia – w oparciu o rzeczywiste projekty przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne, związane z funkcjonowaniem centrum wsparcia.

Podczas konferencji wystąpią  uznani eksperci, praktycy i konsultanci, którzy podzielą się własnymi osiągnięciami i dobrymi praktykami, pokażą przykłady praktycznych rozwiązań. Zaprezentowane zostaną ciekawe koncepcje technologiczne oraz metody ich wykorzystania.

W ramach Forum Wsparcia IT odbędzie się uroczysta Gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki tegorocznej edycji konkursu Lider Wsparcia IT 2010. Ideą Konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w zakresie wsparcia użytkowników IT.

Zarówno Forum Wsparcia IT jak i konkurs Lider Wsparcia IT adresowane są do szerokiego grona profesjonalistów - menedżerów organizacji wsparcia oraz ich pracowników.

„Do udziału w Forum Wsparcia zapraszamy wszystkich: konsultantów i analityków service desku,  administratorów i specjalistów, kadrę kierowniczą i szefów zespołów, początkujących i zaawansowanych, słowem: wszystkich tych, którzy pracują między biznesem a infrastrukturą” - podsumowuje Artur Sygnatowicz

Forum Wsparcia IT poprzedzone będzie ponadto warsztatami:

  • 13-14 czerwca 2011 - Warsztat Budowa organizacji wsparcia
  • 14-15 czerwca 2011 - Warsztat SLM i zarządzanie dostawcami
  • 15 czerwca 2011 - Warsztat Pomiary i metryki w Centrum Wsparcia
  • 15 czerwca 2011 - Symulacja biznesowa Grab@Pizza Business IT Alignment

Pełna informacja o Forum Wsparcia IT znajduje się na stronie http://www.forumwsparciait.pl/. Serwis ITbiznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.



Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt