o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

19 marca 2009
Grzegorz Pietrzak

ProLine - sieć sklepów komputerowych, postanowiła wyjść naprzeciw problemom klientów, którzy zakupili sprzęt... w innych sklepach. ProLine deklaruje darmową pomoc w realizacji usług serwisowych oraz reklamacji dla klientów, którzy sprzęt zakupili w sklepach doprowadzonych przez kryzys do bankuctwa. Poniżej przedstawiamy oficjalny komunikat zarządu firmy.
 

"Znając trudną sytuację niektórych klientów, którzy zakupili sprzęt komputerowy w firmach, które w wyniku kryzysu zbankrutowały.

Firma ProLine deklaruje pomoc w realizacji usług reklamacyjnych i serwisowych na większość produktów będących na gwarancji i zakupionych w polskiej dystrybucji.

Warunkiem jest oryginał faktury VAT i karta gwarancyjna - usługa świadczona jest nieodpłatnie.

Klientów Poznania i okolic zapraszamy do serwisu Poznań:
ul. Górna Wilda 95, 61-563, Poznan
tel. (061) 8354665, fax (061) 8354666
pn-pt: 10-16; sobota: nieczynne

Klienci z poza Poznania będą mogli odesłać (na swój koszt) sprzęt do naszej Centrali w Mirkowie k/Wrocławia, po wcześniejszym ustaleniu drogą mailową serwis.centrala@proline.pl , czy dany produkt kwalifikuję się do przyjęcia serwisowego! Koszty ponoszone przez klienta to zaplata za odesłanie paczki do niego!".

Treść komunikatu znaleźć można na stronie ProLine.

Inicjatywa z całą pewnością godna naśladowania. Pytanie tylko, czy do jej powstania przyczyniły się dobre serce i troska o pokrzywdzonych, czy zwyczajna chęć pozyskania nowych klientów?




Źródło: ProLine

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt