o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

31 stycznia 2009
Grzegorz Pietrzak

Pełna obsługa polis ubezpieczeniowych przez Internet i możliwość zgłoszenia szkody on-line 24 godziny na dobę to tylko niektóre z funkcji pierwszego w Polsce internetowego eKonta ubezpieczeniowego. Nową usługę wprowadziło na rynek Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA. Usługa eKonto dedykowana jest klientom indywidualnym, którzy zawarli umowę ubezpieczenia (polisy majątkowe) z STU Ergo Hestia SA po 1 stycznia 2009 roku.
 

Platforma pozwala zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami - umożliwia aktualizowany na bieżąco wgląd w posiadane polisy, modyfikowanie danych osobowych, zgłaszanie sprzedaży samochodu on-line, wystawianie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia. eKonto to również dostęp do internetowych płatności za polisy, które można realizować dowolną kartą kredytową lub przelewem elektronicznym. System eKonta pozwala na opłacanie kilku rat z różnych polis za pomocą jednego przelewu.

- eKonto jest kolejnym narzędziem do realizacji naszej strategii lidera obsługi posprzedażowej. Innowacyjność wirtualnej platformy wiąże się przede wszystkim z systemem likwidacji szkód. Klient ma do dyspozycji kilkadziesiąt interaktywnych, maksymalnie uproszczonych wniosków zgłoszenia szkody on-line. Tej operacji może dokonać z dowolnego miejsca na świecie 24 godziny na dobę - mówi Jarosław Piątkowski, członek Zarządu Grupy Ergo Hestia. - Dzięki Internetowi klient na bieżąco monitoruje przebieg likwidacji zgłoszonej szkody on-line. Poprzez sieć uzyskuje decyzję o wypłacie odszkodowania. Proste szkody są likwidowane bez odchodzenia od komputera, na podstawie skanów dokumentów.

eKonto zapewnia równocześnie kontakt z doradcami ubezpieczeniowymi Grupy Ergo Hestia. Spotkania umawiane są poprzez Internet, a za pośrednictwem wiadomości SMS czy e-mail klient otrzymuje przypomnienia o ważnych terminach związanych z polisami i szkodami (informacja o pojawieniu się decyzji szkodowej, zbliżający się termin zapłaty kolejnej raty lub końca okresu ubezpieczenia). W eKoncie istnieje także możliwość rezygnacji z korespondencji papierowej.

 


Główne cechy usługi:

  • Obsługa szkody
    • wgląd on-line w stan likwidacji szkody
    • decyzja o wypłacie odszkodowania przez Internet
    • formularze zgłaszania szkodya
    • likwidacja prostych szkód bez wychodzenia z domu
  • Obsługa polisy
    • aktualizowany na bieżąco wgląd w posiadane polisy
    • dane osobowe pod pełną kontrolą klienta
    • możliwość modyfikacji danych kontaktowych on-line
    • zgłoszenie sprzedaży samochodu on-line
    • wystawianie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia przez Internet
  • Płatności
    • dowolną kartą kredytową lub przelewem elektronicznym
    • kilka rat z różnych polis w jednym przelewie
    • potwierdzenie płatności natychmiast po wykonaniu przelewu
  • Kontakt
    • zaaranżowanie spotkania z doradcą
    • przypomnienie o ważnych terminach przez sms i e-mail
    • możliwość rezygnacji z korespondencji papierowej



Źródło: Hestia

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt