Vista lepsza bez Visty

Microsoft walczy ze stereotypami powstałymi wokół Visty – jak się okazało, sceptycy odbierają system pozytywnie jeśli nie wiedzą, że mają do czynienia właśnie z Vistą.

Grupie użytkowników nastawionych negatywnie do Visty Microsoft zademonstrował „nowy system operacyjny”, przedstawiony pod nazwą Mojave. Ponad 90% pozostających wiernymi Windows XP użytkowników miała z kontaktu z Mojave pozytywne wrażenie. Po badaniu Microsoft zdradzał, że pod nazwą Mojave kryła się tak naprawdę Vista.

Zdarzenia były nagrywane i można spodziewać się, że część materiałów zostanie wykorzystana w zbliżającej się kampanii reklamowej mające zachwalać Vistę oraz wzmocnić pozycję platformy Windows w obliczu coraz mocniejszej konkurencji ze strony Apple i Google.

Na kampanię składać ma się warta setki milionów dolarów akcja reklamowa, skierowana do użytkowników indywidualnych; Microsoft zapewnia ponadto bezpłatną pomoc techniczną dla korzystających z Visty małych przedsiębiorstw.

Microsoft jest przekonany, że zła sława Visty wynika jest niezasłużona i wynika z dwóch okoliczności: wczesnych problemów technicznych oraz kampanii reklamowej dyskredytującej Vistę przeprowadzonej przez Apple. Microsoft nie zdecydował się na nią odpowiedzieć wcześniej.

Gigant z Redmond poczuł jednak w końcu, że Apple „przekroczyło cienką linię” i zamierza kontratakować, nawet pomimo braku nowego produktu na rynku.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x