Miliony na walkę z TP

Dzięki liberalizacji rynku, alternatywni operatorzy telekomunikacyjni coraz śmielej atakują TP – budżety reklamowe wzrosły o kilkadziesiąt procent.

Najwięcej klientów jak do tej pory uszczknęła TP Netia. Operator wydał na reklamę o 30% więcej, niż w ubiegłym roku – 21 mln złotych. Do końca roku na przeprowadzenie kampanii świątecznych ma być przeznaczone kolejne 7-10 mln złotych.

Na 30-35 mln złotych szacuje się całe tegoroczne wydatki reklamowe Tele2. 18 mln złotych liczy budżet reklamowy Telefonii Dialog – to o 4% więcej, niż przed rokiem, i 200% więcej niż dwa lata temu.

Telekomunikacja Polska wydaje na reklamę około 100 milionów złotych rocznie.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x