o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

7 listopada 2007
Michał Tomaszkiewicz

Rynek reklam on-line rośnie w Polsce najszybciej – w porównaniu do ubiegłego roku, nakłady na promocję w sieci wzrosły w trzecim kwartale o 40%.

To zdecydowanie szybciej, niż rozwija się cały rynek reklamowy, który był większy niż w 2006 roku o 16%. Analiza została przeprowadzona przez CR Media Consulting.

Wzrost przychodów z reklam wyniósł w przypadku mediów telewizyjnych 23%, w wypadku prasy tradycyjnej 7%, a zainteresowanie reklamodawców branżą radiową zwiększyło się kwotowo o 10%. Analitycy oczekują, że rok 2007 skończy się ogólnym wzrostem wydatków na reklamę o 11%.

Przyszłość ma być nieco mniej różowa – w latach 2008-09 rynek reklamy ma rosnąć w tempie 8,5 - 10 procent rocznie.
 


Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt