o serwisie | redakcja | reklama | kontakt
szukaj w serwisie
Spis treści
  • Strona 1

Indeks działów

26 lipca 2007
Piotr Bulski

Szerokopasmowy dostęp do internetu to nie tylko możliwość coraz sprawniejszego korzystania z sieci przez internautów otrzymujących dostęp do bogatszych treści, ale i szansa dla reklamodawców na prezentowanie nowego typu reklam, w tym materiałów wideo. Rynek takich reklam wideo w Stanach Zjednoczonych, największym rynku online na świecie ma osiągnąć w 2011 roku wartość 4,3 mld dolarów.

Zdaniem analityków firmy eMarketer, tegoroczne wyniki tej gałęzi biznesu reklamowego zamkną się sumą około 775 mln dolarów (w 2001 roku było to około 40 mln dolarów). W przyszłych czterech latach zanotuje on roczne wzrosty na poziomie około 40 proc. Według badaczy, ważnym momentem będzie przyszły rok, kiedy to ponad połowa Amerykanów będzie już oglądać różne formy wideo z sieci, by na koniec badanego okresu sięgnąć poziomu 61 proc. W przyszłym roku także wydatki na reklamy wideo w sieci wyniosą ponad miliard dolarów.

Rynek reklamy wideo w sieci nie jest łatwym kawałkiem chleba. Niektóre badania, których wyniki przytaczane są przez analityków eMarketer pokazują, że tego typu formy reklamowe są dla wielu użytkowników sieci irytujące, większość uważa je są natrętne i przeszkadzające w surfowaniu po sieci.
 


Źródło: eMarketer

Przeczytaj również...

Zaloguj się, by dodać komentarz. Nie masz konta? Zarejestruj się.

Login
Hasło
Zarejestruj się
Zapomniałem hasła
  Ostatnio komentowane
  Ostatnio na forum
więcej »
strona główna | o serwisie | redakcja | reklama | kontakt